1.
2565 :
Market Mix Factors Affecting Thai Tourists' Decision to Use Small and Medium-Sized Hotels Under the Critical Conditions of the Covid-19 Pandemic in Chiang Mai, Thailand
[0.6]
ชื่อผลงาน : รูปแบบการปรับตัวเชิงบริหารของธุรกิจโรงแรมขนาดกลางและขนาดเล็กภายใต้สภาวะวิกฤติของโรคระบาด COVID-19 ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่
สื่อสิ่งพิมพ์ : Asian Administration and Management Review
ฉบับที่ : 2
|
2.
2565 :
The Influence of Tourist Satisfaction on Destination Intention of Revisiting: A Case Study of Yintan Scenic Area in Beihai, Guangxi
[0.8]
ชื่อผลงาน : Research on Tourist Satisfaction in Tourist Destination Under the Background of Internet-Taking Beihai Sliver Beach Resort as an Example
สื่อสิ่งพิมพ์ : Journal of Multidisciplinary in Social Sciences
ฉบับที่ : 3
|
3.
2565 :
The Influence of Online Comments on the Decision-making Behavior of Guangxi Universityfor Nationalities' Traveling to Thailand
[0.8]
ชื่อผลงาน : The Influence of Online Comment on Tourism Decision-Making Behavior of College Students From Guangxi University for Nationalities, China
สื่อสิ่งพิมพ์ : Journal of Multidisciplinary in Social Sciences
ฉบับที่ : 3
|
4.
2565 :
Evaluation on the Effect of Tourism Image Communication under the Background of New Media: A Case Study of Guangxi
[0.8]
ชื่อผลงาน : Evaluation on the Effect of Tourism Image Communication Under the Background of New Media: A Case Study of Guangxi
สื่อสิ่งพิมพ์ : Journal of Multidisciplinary in Social Sciences
ฉบับที่ : 3
|
5.
2565 :
Research on the Image Management of Ctrip Cross-Border Tourism Product Project
[0.6]
ชื่อผลงาน : The Improvement of Ctrip Cross-border Tourism Product Project Management
สื่อสิ่งพิมพ์ : วารสารบริหารธุรกิจและศิลปศาสตร์ ราชมงคลล้านนา
ฉบับที่ : 2
|
6.
2565 :
A Study on Tourism Ecology of Healing Hot Spring -- A Case Study of Hezhou Hot Spring
[0.6]
ชื่อผลงาน : A Study on Tourism Ecology of Healing Hot Spring: A Case Study of Hezhou Hot Spring
สื่อสิ่งพิมพ์ : วารสารบริหารธุรกิจและศิลปศาสตร์ ราชมงคลล้านนา
ฉบับที่ : 2
|
7.
2565 :
Factors Affecting Local Tourist’s Intention to Use Online Tourism Platform
[0.8]
ชื่อผลงาน : Factors Effecting Online Tourism Platform for User Promotion: A Case Study of Guangxi, China
สื่อสิ่งพิมพ์ : Journal of Multidisciplinary in Social Sciences
ฉบับที่ : 2
|
8.
2565 :
Factor that influencing tourist behavior intentions of health tourism in the Nanning City of China
[0.8]
ชื่อผลงาน : Health Tourism Development in the Nanning City of China
สื่อสิ่งพิมพ์ : Journal of Multidisciplinary in Social Sciences
ฉบับที่ : 2
|
9.
2565 :
Strategic Management for Tourism Business Survival Under The COVID-19 Crisis of The Elephant Park in Mae Taeng District, Chiang Mai Province, Thailand
[0.6]
ชื่อผลงาน : การจัดการเชิงกลยุทธ์เพื่อความอยู่รอดของธุรกิจท่องเที่ยว ภายใต้วิกฤต COVID - 19 ของปางช้างในอำเภอแม่แตง จังหวัดเชียงใหม่ ประเทศไทย
สื่อสิ่งพิมพ์ : วารสารบริหารธุรกิจและศิลปศาสตร์ ราชมงคลล้านนา
ฉบับที่ : 1
|
10.
2565 :
Guilin Chinese Tourism Destination Image Affected by Internet Tourism Information Quality
[0.6]
ชื่อผลงาน : The Influence of Internet Tourism Information Quality on Tourism Destination Image:A Case Study Guilin, China
สื่อสิ่งพิมพ์ : วารสารบริหารธุรกิจและศิลปศาสตร์ ราชมงคลล้านนา
ฉบับที่ : 1
|
11.
2564 :
Procurement of forest biomass for biogas as an enterprise development
[0.4]
ชื่อผลงาน : การพัฒนาผลิตภัณฑ์อาหารเชิงหน้าที่จากเห็ดแครง
สื่อสิ่งพิมพ์ : บทความวิจัยหรือบทความวิชาการฉบับสมบูรณ์ที่ตีพิมพ์ในรายงานสืบเนื่องจากการประชุมวิชาการระดับนานาชาติ
ฉบับที่ : 1
|
12.
2564 :
The Development of Cultural Tourism Attraction for Model Creative Tourism Management in the Old City Chiangmai, Thailand
[1]
ชื่อผลงาน : การพัฒนาการท่องเที่ยวเชิงวัฒนธรรมเพื่อนำไปสู่รูปแบบการจัดการท่องเที่ยวเชิงสร้างสรรค์ในเขตเมืองเก่าเชียงใหม่
สื่อสิ่งพิมพ์ : Journal of Management Information and Decision Science
ฉบับที่ : 6
|