THE IMPACT OF LEARNING ORGANIZATIONS AS A MEDIATING VARIABLE IN EMOTION MANAGEMENT, KNOWLEDGE MANAGEMENT, AND PERCEIVED BENEFITS ON THE SCIENTIFIC RESEARCH PERFORMANCE OF UNIVERSITY PROFESSORS IN GUANGXI CHINA

รหัสอ้างอิงมหาวิทยาลัย : 0.4-67.4
รหัสอ้างอิง วช. : -- ไม่ระบุ --
สถานะการดำเนินการ : ดำเนินการเสร็จสมบูรณ์แล้ว
วันที่ดำเนินการ : 1 สิงหาคม 2566 ถึง 31 สิงหาคม 2567
ส่วนที่ 1 ข้อมูลทั่วไป
ข้อมูลทั่วไป ภาษาไทย :
หัวข้อ :
บทคัดย่อ :
คำสำคัญ :
ข้อมูลทั่วไป ภาษาอังกฤษ :
Title : THE IMPACT OF LEARNING ORGANIZATIONS AS A MEDIATING VARIABLE IN EMOTION MANAGEMENT, KNOWLEDGE MANAGEMENT, AND PERCEIVED BENEFITS ON THE SCIENTIFIC RESEARCH PERFORMANCE OF UNIVERSITY PROFESSORS IN GUANGXI CHINA
Abstract :

In China, there are many universities with strong research teams, advanced professional titles, high academic qualifications, and outstanding research capabilities, including experts who have received special allowances from the State Council and young and middle-aged experts who have made outstanding contributions to the country. They are committed to scientific research and technological innovation in various fields. Government reports show that many universities have received significant research funding, but the proportion of research results is relatively low. Some universities have received government research funding exceeding 100 million yuan and undertaken nearly 1000 research projects, but the degree to which research results are translated into practical applications is quite low. This highlights several challenges in translating these research findings into practical applications for these institutions. Therefore, this study investigated the impact of learning organizations as mediating variables on the research performance of Chinese university professors in emotional management, knowledge management, and perceived benefits. This study aims to improve the research output rate of universities in Guangxi, promote the transformation of more research results into tangible productivity, and expand the contribution to the economic and social development of Guangxi and even the entire country.

Keyword : Learning organization, Emotion management, Knowledge management, Perceived benefit, Scientific research performance
รูปแบบงานวิจัย : -- ไม่ระบุ --
ประเภทงานวิจัย : -- ไม่ระบุ --
สาขางานวิจัย : -- ไม่ระบุ --
กิจกรรมที่เกี่ยวข้อง : -- ไม่ระบุ --
Road map : -- ไม่ระบุ --
ส่วนที่ 2 ประเภทโครงการวิจัย
โครงการเดี่ยว
ส่วนที่ 3 ลักษณะโครงการวิจัย
โครงการใหม่
ส่วนที่ 4 ข้อมูลเจ้าของผลงานวิจัย
 รายชื่อนักวิจัยตำแหน่งนักวิจัยสัดส่วน (%)ประเภทนักวิจัย
1 Li Jing
ประเภทบุคคล : บุคคลภายนอก
หน่วยงานต้นสังกัด : Lampang Rajabhat University, THAILAND
ผู้วิจัยหลัก
(2566)
70 นักวิจัยรุ่นใหม่
2 Napawan Netpradit
ประเภทบุคคล : บุคคลภายนอก
หน่วยงานต้นสังกัด : Lampang Rajabhat University, THAILAND
ผู้วิจัยร่วม
20 นักวิจัยรุ่นเก่า
3 ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.ทัดพงศ์ อวิโรธนานนท์
ประเภทบุคคล : บุคลากรภายใน     กลุ่มนักวิจัย : มนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์
หน่วยงานต้นสังกัด : คณะบริหารธุรกิจ
ผู้วิจัยร่วม
10 นักวิจัยรุ่นเก่า
ส่วนที่ 5 แหล่งทุนสนับสนุนงานวิจัย
 ปีงบประมาณ / วันที่รายละเอียดแหล่งทุนจำนวนเงิน (บาท)
1
ปีงบประมาณ : 2566
31/7/2566 ถึง 31/8/2567
ประเภทแหล่งทุน : ทุนส่วนตัว ส่วนตัวของผู้วิจัย
0.00
   รวมจำนวนเงิน : 0.00
ส่วนที่ 6 การนำเสนองานวิจัย
ไม่มีข้อมูลการนำเสนองานวิจัย
ส่วนที่ 7 การตีพิมพ์เผยแพร่
วันที่ดำเนินการรายละเอียดน้ำหนักการตีพิมพ์
30 สิงหาคม 2567
วารสารที่ตีพิมพ์ : บทความวิจัยหรือบทความวิชาการฉบับสมบูรณ์ที่ตีพิมพ์ในรายงานสืบเนื่องจากการประชุมวิชาการระดับนานาชาติ
ฉบับที่ : 2(8)
หน้า : 1-9
ระดับการนำเสนอ : ระดับนานาชาติ
เจ้าของวารสาร :
0.4
ส่วนที่ 8 การอ้างอิงงานวิจัย
ไม่มีข้อมูลการอ้างอิงงานวิจัย
ส่วนที่ 9 การนำงานวิจัยไปใช้ประโยชน์
ไม่มีข้อมูลการนำงานวิจัยไปใช้ประโยชน์
ที่อยู่การติดต่อ
กองเทคโนโลยีดิจิทัล สำนักงานมหาวิทยาลัย
มหาวิทยาลัยแม่โจ้ เลขที่ 63 หมู่ 4 ตำบลหนองหาร อำเภอสันทราย จังหวัดเชียงใหม่ 50290
โทรศัพท์สอบถาม
งานประชาสัมพันธ์ มหาวิทยาลัย 0-5387-3000
ระบบสารสนเทศสำหรับนักศึกษา 0-5387-3457
ระบบสารสนเทศสำหรับบุคลากร 0-5387-3285
ERP Maejo University - All Rights Reserved 2023